Convocatòria d’una plaça per donar suport en l’àrea de comunicació d’ASF

A Arquitectura Sense Fronteres ens trobem en un procés dinamitzador  de les nostres àrees de comunicació i captació així com la millora de la gestió comptable i administrativa d’ASF. Requerim una persona que ens recolzi i ens acompanyi en aquest procés.

Tasques/Responsabilitats

La persona s’incorporarà a l’oficina de Barcelona, compartida entre l’equip de la demarcació de Catalunya i l’Oficina Central. Aquesta persona donarà suport als dos equips.

La seva feina es centra sobretot en l’àrea de comunicació:

  • Gestió i actualització dels webs d’ASF-ES i ASF-Catalunya
  • Coordinació amb els equips de comunicació de les demarcacions per actualitzar web i xarxes socials amb les últimes notícies
  • Creació d’una estratègia de comunicació

També donarà suport a l’equip realitzant altres tasques de suport administratiu i en la gestió comptable.

Perfil i requisits

Imprescindible:

  • Inscrita com a beneficiària del Programa de Garantia Juvenil a Catalunya
  • Inscrita com a demandant d’ocupació no ocupada (DONO) al Servei Públic d’Ocupació de Catalunya
  • En possessió d’un títol universitari o de formació professional de grau mig o superior o altre títol oficialment reconegut com a equivalent, o un certificat de professionalitat. La persona interessada no podrà ser estudiant.
  • No haver participat en les convocatòries anteriors ni estar contractat per un altre programa de Garantia Juvenil.

Perfil requerit:

  • Estudis relacionats amb comunicació, community management, captació de fons o estudis afins.
  • Coneixement en la gestió de pàgines (preferiblement WordPress)
    Preferible experiència prèvia en ONGs o voluntariat
    Capacitat comunicativa oral i escrita, en castellà i català
    Coneixements d’ofimàtica a nivell d’usuari
  • Flexibilitat horària
  • Estem buscant una persona dinàmica i proactiva, que treballi de forma autònoma i que sigui afí als valors de l’organització.

Es valorarà

  • Sensibilitat o vinculació professional amb el món de la cooperació
  • Experiència prèvia com a voluntari@ en organitzacions similars i en grups de treball d’ASF

Retribució i condicions

  • Contracte temporal de 40h setmanals durant 6 mesos
  • Retribució: 1365,23€ bruts/ mensuals

Candidatures

Adreçar CV i carta de motivació a l’adreça asf@asfes.org abans del 18 d’octubre a les 14h. Només es contactarà amb les candidatures preseleccionades.

Data d’incorporació: finals d’octubre

 

Entre l’8 i el 12 de juliol de 2024, Maputo va ser l’escenari d’una setmana única d’intercanvi acadèmic, social i polític centrada en el Dret a la Ciutat. Organitzat per Arquitectura Sense Fronteres (ASF), la Facultat de Dret de la [...]

Model. Festival d’Arquitectures de Barcelona és un espai de reflexió i celebració que ens acosta a l’arquitectura experimental i ens ajuda a repensar com volem viure junts i juntes a través de nous models de ciutat i nous imaginaris. El [...]

Un acte obert i gratuït que tindrà lloc a La Lleialtat Santsenca, el divendres 2 de desembre, amb l’objectiu de commemorar el Dia Internacional dels Drets de les persones amb Discapacitat. L’objectiu d’aquesta trobada és la de donar resposta a [...]

Durant els dies 27, 28 i 29 de març d’enguany ASF va col·laborar a la setmana d’Aprenentatge i Servei a la Ciutadania (ApS) de l’Institut Fort Pius de Barcelona. Durant aquella setmana l’Institut va organitzar un seguit d’activitats entorn dels [...]