MilloraMercats

Millora de la xarxa de mercats municipals a través de la participació i incidència política a Inhambane

Gràcies al suport de la Diputació de Barcelona, ASF Catalunya ha enfortit el suport institucional i de la societat civil en la millora de la gestió i ús de la xarxa de mercats municipals mitjançant la implementació de la Postura Municipal de mercats del Municipi d’Inhambane, a Mozambique, empoderant les comissions dels mercats i les venedores i venedors.

Gracias al soporte de la Diputació de Barcelona, ASF Catalunya ha fortalecido el soporte institucional y de la sociedad civil en la mejora de la gestión y uso de la red de mercados municipales mediante la implementación de la Postura Municipal de mercados del Municipio de Inhambane, Mozambique, empoderando las comisiones de los mercados y los vendedoras y vendedores.

 


 

Ajuda'ns a compartir-ho!
Email this to someone
email
Share on Facebook
Facebook
Tweet about this on Twitter
Twitter
Share on LinkedIn
Linkedin

Support us!

If you like this site please help and make click on any of these buttons!

Fes-te voluntari!

Els voluntaris són la base de la nostra organització. Gràcies a ells, ASF pot desenvolupar multitud de projectes arreu del món i dissenyar-ne de nous. Hi ha moltes maneres de col·laborar amb nosaltres, des de tasques de comunicació fins a participació en projectes. Uneix-t’hi i tria’n la teva!
.

    1r. LLEGEIX-TE LES "FAQ" ABANS D'INSCRIURE'T

    - Preguntes Freqüents Voluntariat

    2n. DESCARREGA'T ELS SEGÜENTS DOCUMENTS ABANS D'OMPLIR EL FORMULARI:

    - Grups de treball d'ASF
    - Manual de formació del voluntariat

    3r. UNEIX-TE A L'EQUIP!

    Informació personal:

    Nom

    Cognoms

    DNI

    Adreça

    Codi Postal

    Població

    Telèfon

    El teu email

    Formació i interessos:

    Formació principal

    Formació en cooperació

    Experiència en cooperació

    Idiomes

    Programari i recursos informàtics de què disposes

    Interessos personals

    Puntua de l'1 al 10 (1 més baix - 10 més alt) els grups de treball segons el teu interès en colaborar-hi:

    Moçambic

    Cuba

    Burkina Fasso

    Cooperació local

    Educació per el desenvolupament (EpD)

    Comunicació

    ASF Internacional

    Contacta amb nosaltres!

    Omple aquest formulari i contactarem amb tu amb la major brevetat possible.

      El teu nom

      El teu email

      Assumpte

      El teu missatge

      Fes-ne difusió!

      Segueix-nos a les xarxes socials:


      Fes un donatiu!

      Acceptem donatius via PayPal i hi pots accedir prement el botó següent. Gràcies per col·laborar amb nosaltres!





      Powered by themekiller.com anime4online.com animextoon.com apk4phone.com tengag.com moviekillers.com